lördag, april 04, 2015

Långfredag & Påskafton

Båda dagarna har spenderats på jobbet. 7-17 igår och så drog jag till med ett nätt pass på 25,5 timmar med start imorse halv nio. Men vi har haft det bra på jobbet med påskbuffé och tack vare härliga kollegor så är det inte så dumt ändå. 

Snart ska jag dricka en kopp te och kanske se lite på tv innan jag går och lägger mig, om allt fortsätter lugnt.

Imorgon är jag ledig, på måndag med! Så jäkla härligt. Får se vad vi ska hitta på imorgon, hoppas på antingen sjukt fint uteväder eller sjukt dåligt väder så vi kan ha mysdag inne. Ligga i sängen och läsa och sånt.

Jag har gömt påskägg på morgnarna innan jag åkt till jobbet och det har två barn varit väldigt glada för!

3 kommentarer:

Ninni sa...

Du är en så himla omtänksam mamma!!

Anonym sa...

Oj, vilket arbetspass.. :-o

Hoppas ni får en fortsatt bra påsk!
Kram M

Linnéa sa...

Ninni: vilken fin kommentar! Behövs ibland då jag ofta känner mig så dålig. :/

Rund: ja det var långt, sjukt trött efter!