fredag, november 07, 2014

The Conjuring

Tro det eller ej men jag höll mig vaken under barnens film och även när jag nattade Nemo. Eftersom Kalle är och jagar tänkte jag passa på att se en skräckis eftersom han hatar sånna filmer. Jag kollar aldrig på film längre, bara serier, men ikväll valde jag The Conjuring. Har ni sett??

Riktigt creepy, precis i min smak och håret på armarna reste sig många gånger  under filmens gång. Man har ju sett plotten så många gånger förut. En familj flyttar till ett hus. Är lyckliga. Saker börjar hända. Det blir mer och mer mystiskt. Det är mörkt hela tiden. De förstår att huset är hemsökt. De går ner i källarn.. Ja ni fattar. Men ändå, riktigt läskig och bra tycker jag som inte är så lättskrämd när det kommer till film. Se den om ni inte redan har gjort det.


Inga kommentarer: