fredag, november 28, 2014

Effektiv

Idag har jag varit så där galet effektiv och gjort 100 saker samtidigt. Mellan 9 och 14 så städade jag huset, tvättade, bakade bröd, målade ett bord, gjorde rent frysen som frostades av över natten och så sprang jag 8 kilometer i strålande sol. Inte så illa va? Imorse trodde jag inte att jag skulle kunna springa idag eftersom jag hade en sån hosta men den försvann. Kanske var det för tidigt ändå för nu ikväll känner jag mig plötsligt förkyld igen??


Imorgon är förskolan stängd och jag och barnen ska ha mysdag. Lite adventspyntande, storhandling och fika står på schemat. Hoppas de söver länge imorgon när ingen klocka ska ställas.. 

Åh jag borde ha lagt mig för länge sen! Såg ett avsnitt av American Horror Story - Freakshow och har spelat lite spel på Ipaden. Har ni sett Freakshow? Om inte så GÖR DET! Svinbra serie, älskar alla säsonger av AHS, så har ni inte sett någon av dem så har ni något att plöja i helgen.


Inga kommentarer: