måndag, november 03, 2014

TACK! <3

Gud så mycket fint ni skrivit till mig, här, på Instagram och på Facebook. Helt otroligt! Har till och med blivit länkad hos både CharlottaSofia och Linas Goda och jag blir gråtfärdig av all denna pepp och kärlek. Ni gör att upplevelsen och känslan förstärks och jag älskar att dela det med er! TACK! <3

Det gick bra att jobba igår. Stel och öm men det var hyfsat lugnt hela dagen och gissa hur skönt det var att få komma hem och slänga sig i soffan! Idag är jag förvånansvärt "o-stel" men har jag suttit en stund protesterar höfterna när jag reser mig och så har jag fått väldigt ont under min högra fot. Det känns inte alls som när jag sprang och jag kände inget igår men när jag promenerade till förskolan idag fick jag ont och på vägen hem gjorde det riktigt ont. Fick ta cykeln när jag skulle hämta för att jag nog inte skulle kunna gå hela vägen. Jag hoppas verkligen att foten bara behöver vila så det inte är något skit som hänt i den. Jag är ledig imorgon också så jag ska försöka vila så mycket jag kan och undvika att belasta foten.

Mikael tog den här bilden efter målgången. FINISHER!

Inga kommentarer: