torsdag, november 13, 2014

Fotfan

Springtur idag. Har inte känt något i foten alls och när jag började springa kände jag nada och blev så glad. Efter ungefär fyra kilometer stannade jag för att ta ett foto och när jag skulle springa igen hade jag plötsligt väldigt ont i foten. Skit. Försökte springa, men fick gå och sen gick/sprang jag en bit och efter ett tag gav det med sig så pass att jag kunde springa ordentligt och på slutet kändes det helt okej. Vet inte hur jag ska göra nu. Vila ett par dagar och sen springa igen eller vila typ en hel vecka och cykla istället. Och ja, jag vet vad jag BORDE men det stämmer inte överens med vad jag VILL. Vi får se, ska se hur det känns resten av dagen och imorgon. 

Kunde iallafall inviga mina trådlösa hörlurar, äntligen! Fick ett par på min födelsedag som var sönder, bytte till en annan modell som jag fick vänta i tre veckor på. De lurarna funkade en gång och sen ville de inte alls. Jag bytte igen till ett par av samma modell som inte funkade heller. SUCK. Bytte till de här men sist jag skulle testa dem krånglade telefonen och vägrade spela både musik och podcast men idag, IDAG funkade det! Så skönt att slippa trassla in armen i en sladd i tid och otid.

Inga kommentarer: