onsdag, augusti 21, 2013

Workout

Det nya livet rullar på fint. Jag har gjort ett träningsupplägg som jag tror kommer att funka bra och jag ska verkligen kämpa för att det ska göra det i längden. I måndags sprang jag, igår körde jag en workout via en app på Iphonen (mage, ända, ben) och imorse trampade jag i en halvtimme på crosstrainern så svetten sprutade. Det känns ju väldigt effektivt, speciellt för armarna, oj vad trött jag blev i dem!

Idag har jag härlig träningsvärk i benen och jag känner att min kropp redan mår bättre av den här "uppstramingen"!



4 kommentarer:

Ninni sa...

Va duktig du är!! Mitt mission för hösten är att få ihop träning, jobb och familjelivet :)

Linnéa sa...

Ja det är ett ständigt pussel, det är där ct'n kommer in i bilden. :)

Maja sa...

Hej Linnea!
Jag har en kattreleterad fråga som är väldigt off topic!
Har du en mail elelr så så jag kan ställa den mer "privat" :)
Ville inte skicka på facebook för där hamnar ju allt i den nedrans "other"-mappen
// Maja

Linnéa sa...

Maja: oj en hemlig kattfråga? Det var otippat. :) du kan maila på linnea_siljesvard@hotmail.se