måndag, augusti 19, 2013

Nu kör vi!

Det "nya livet" har börjat och jag känner mig peppad och fokuserad! Fil och hemmagjord müsli till frukost, smoothie med proteinrik mjölk, banan och jordgubbar till mellis och en omelett med pesto och tomater till lunch. 6 kilometer löpning på 34 minuter kan jag oxå lägga till i min fina bok jag har gjort:


På ett gammaldags vis ska jag skriva in allt jag äter, dricker och tränar för att få en överblick. Jag har även gjort ett bra köp på Let's Deal och ska boka in mig på bodyscanning och livsstilsanalys hos Wellness Life i Malmö. Det ska bli spännande, och kanske skrämmande, att se de resultaten.

Så nu kör vi!

2 kommentarer:

Ninni sa...

Åhh typiskt när jag tänkte bunkra upp med kakor och annat gott på lördag :)

Suzan sa...

Nu kör vi så det ryker!
Pepp-kram!