lördag, augusti 03, 2013

Förberedelser

Igår åkte jag hem från stugan för att förbereda barnens kalas som vi ska ha idag. Det var SÅ varmt och jag svettades floder när jag handlade, packade upp och sen stod i köket med ugnen på resten av dagen. Men jag har förberett ALLT, fyllningar, frostingar, godispåsar... Nemo har ju pratat om en Spidermantårta, det har han verkligen verkligen önskat sig till kalaset. Vi såg en sån bild som man kan köpa och sen lägga på tårtor på konditoriet i byn så jag åkte dit igår för att köpa en. Tror ni att de fanns? Nej! Panik! Nemo blir nog jätteledsen om det inte blir någon Spidermantårta så jag köpte vit sugerpaste och gjorde en egen bild att lägga på tårtan.


Den fick väl godkänt på Instagram iallafall så vi för hoppas att Nemo också tycker om den. Så idag kalasar vi här hemma, det ska bli jättekul!

1 kommentar:

Jenny Shima sa...

Den ser jättefin ut!