fredag, augusti 09, 2013

Fan i helvete......

...... Imorgon är det dags!! 21 kilometer... Hur kommer det gå? Kommer det gå lika bra som när jag sprang 17 kilometer för ungefär en och en halv vecka sen? Kommer kroppen protestera som på Malmömilen? Kommer värmen vara jobbig? Hur kommer det kännas EFTER 17 kilometer?

Jag ser fram emot loppet sjukt mycket men är samtidigt sjukt nervös. Det känns som jag står inför min livs utmaning, min livs prestation. Hittills, förutom barnafödande men inget kan jämföras med det.

Jag har fantastiska vänner och familj som kommer stå längs vägen och heja och peppa. Det betyder otroligt mycket för inget ger så mycket energi som bekanta ansikten. Och nu skulle jag vilja be er om en sak: Skulle ni vilja ge mig en låt? En låt som jag kan lägga in i min låtlista ich när jag hör den kan jag tänka på den som gav mig den? Ett litet krav är att den ska vara peppande och springvänlig, något ni själva för energi och känner lite jävlar anamma för!


Jag har grundat med vin som vanligt kvällen innan ett lopp....

Jag har köpt en energigel som jag ska få efter lite mer än en mil och så har jag köpt brustabletter
att spetsa vattnet med.
Jag tror jag är redo? I söndags sprang jag 5 kilometer och igår morse 3 kilometer, nedtrappning men ändå lite hålligång.


Så ge mig era bästa låtar nu och så hörs vi imorgon, om jag överlevt.

6 kommentarer:

äppelblomman sa...

Fan va du är grym och min stooora förebild! Detta kommer du att fixa galant, de vet jag!! Låt... En jävligt peppande låt för mej är: Fear of the dark med iron maiden! Grym låt och ganska så lång, ca 7 minuter! Så nu hoppas jag att du tar i extra för min skull;-)
Krrraaaaam och STORT lycka till! <3

Mirijam sa...

Bästa springlåten! HEJA HEJA HEJA!

http://www.youtube.com/watch?v=pDMjgckNlz0

Rille sa...

Drowning Pool - let the bodies hit the floor

Jöns Marie sa...

Det kommer att gå bra, du är så duktig! Queen- don't stop me know gillar jag, blir glad och så är den peppande! Lycka till!!

Louise sa...

Florence and the machine - Spectrum?
Det är det minsta jag kan bidra med eftersom jag omöjligt kan befinna mig i publikhavet i morgon och heja på dig.
Jag får skicka mitt stöd på ett telepatiskt sätt, jag lovar att lyssna på samma låt medan du springer så vi kan dela den ^^
Lycka till raring!

Emma sa...

Heja heja, du är så jäkla duktig och kommer fixa detta galant! Låtar som jag blir peppad av: hollaback girl med gwen, mikrofonkåt med Petra Marklund gör mig ösig och meet me halfway med Fergie (?) är inte så ösig men av nån anledning ger jag lite mer till den låten. Och så nåt med Brittan så klart :)