lördag, augusti 31, 2013

Härlig fredag

En fredag som har susat förbi. Barnflickan hämtade barnen på förskolan och det gick jättebra, skönt att veta! Kalle kom hem vid 18 och skjutsade henne till bussen, jag slutade 18 och körde inom Sushi 2 Go i Lund och köpte mat som vi sen avnjöt med ett glas vin medan pojkarna såg på film.


En utarbetad Kalle har sovit i soffan hela kvällen och jag har sett på film, Warm Bodies, har ni sett den? Den handlar om en zombie som blir kär i en tjej och filmen var rätt gullig faktiskt.

Nu ska jag sova och ladda inför ett långt jobbpass imorgon, 14 timmar. Om halsen är bättre blir det konditionsträning imorgon bitti, annars lite styrka. Dagens träning har bestått av: Workout * 3 armar, mage, rumpa. 100 squats och plankan 3*35 sekunder.


Idag har jag haft en ny kofta som jag är supernöjd med.199 kronor på Gina Tricot, kap!

Inga kommentarer: