torsdag, mars 01, 2007

Stoppa om mig...

Jag är så sjukt trött. Funderar på att snooza en timme...
Jag, Ninni och Evelina ska till BH-affären kl 16 och innan dess skulle jag ha hunnit städa lite, torka golvet i köket och så.
Vi blev helt lediga från skolan imorgon. Skönt! Då kan jag ta det lugnt imorgon förmiddag, sova ut och packa och sen köra vid 12-tiden. Förutsatt att jag städar nu då.

Vad blir det för väder i Stockholm i helgen, någon som vet?
Vet inte vad jag ska ta med mig för kläder... Eller vilka skor jag ska ha. Problem problem.

Jag borde slå in mamma och pappas födelsedagspresenter och skicka dem idag. Orka. Jag känner mig helt kraftlös just nu..
Proppmätt är jag också efter att ha ätit pasta/tonfisk/ägg/keso/gurka-sallad till lunch.
Magsäcken har ju krympt nu så jag blir äckligt mätt så lätt nuförtiden. Mina ögon är definitivt större än magen. Det är väl iofs det som gjort att jag nu måste ta till drastiska åtgärder...

Nej nu dör jag, ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

Inga kommentarer: