onsdag, mars 21, 2007

Jag ska på bröllop!!!

Nu är biljetterna bokade och klara!
Jag tar nattåget till Mora den 4 april och nattåget hem igen den 10 april. Bröllopet är på påskdagen och resten av tiden ska jag vara med min älskade familj!
Pappa blev så glad när jag ringde och berättade att vi blivit bjudna så han erbjöd sig till att betala biljetterna till mig och kunde knappt vänta på att få berätta det för mamma.
Min pappa är inte mycket för kyrkliga tillställningar men när det nu var Emma som skulle gifta sig så tyckte han det skulle bli skitkul att damma av kostymen.
Den här klänningen skulle väl passa rätt bra till ett aprilbröllop i Dalarna, eller
vad tycker ni? Och vilka skor?




Oj så glad jag är nu!
Det pirrar nästan i kroppen och jag vill att det ska bli påsk NU!

9 kommentarer:

Anonym sa...

oooh så kul me bröllop! klänningen va superfin, hmmm frågan är ju vilka skor. när ja ser dom såhär väljer ja helt klart dom vita, men samtidigt kan d nog bli riktigt gulligt me ballerina. svårt å säga när man int ser dom på personen så att säga

Linnéa sa...

lottis: jag får ta på mig klänningen och fota med båda skorna så det ger en mer rättvis bild..:)

Anonym sa...

Bara du inte fryser, du kanske måste ha en kofta oxå. De röda skorna är ju sötast men de vita är himla tjusiga, svårt val!

Anonym sa...

Supersöt klänning! Och jag tycker att de vita skorna hade blivit perfekta!

Anonym sa...

ååh vilken snygg klänning. de vita skulle passa bra till :) tror jag iallafall..

Mayumi sa...

Vita skorna tycker jag o jag håller med Evelina, kofta på!!! :) *kram*

Mayumi sa...

Men....Kalle då? Blir inte han ledsen nu när du sticker iväg på er 2 års dag? :)

Linnéa sa...

eve: bröllopet är utomhus så¨jag ska ha en naturvit stickad kofta om jag inte hittar något annat, tex en snygg jacka.

evil beaver: jag ska göra det så ni kan göra en rättvis bedömning..:)

raur: ja den e så fin, love!

fia: ja jag har oxå svårt att välja, men som sagt jag ska fota det på mig så det syns bättre.

mayumi: ja nån kofta blir det, eller en snygg jacka om jag hittar. jo han blir lite ledsen men det kan inte hjälpas. vi får fira helgen efter för det var då vi umgick hela helgen och verkligen fattade tycke för varann..:) 2-årsdagen är då vi träffades första gången.

Anonym sa...

jag röstar nog också på de vita skorna... de ser häftigast ut :)