fredag, mars 02, 2007

Bye bye for now..

Om en timme har jag beräknat att vi ska åka och eftersom jag är värsta tidsfascisten så SKA vi åka då också.
Jag är sedan länge sen packad och klar men eftersom Kalle höll på med en massa fjantliga tjejgrejer så är han långt ifrån klar.
Jag är så hungrig så jag dör, men ska äta gröt strax. Får kanske äta något på vägen men jag vill absolut inte riskera att fuska alltför mycket idag. Gissar det kommer bli liiite fusk imorgon även om jag ska försöka att hålla igen. Jag och Sussie ska träna spinning på morgonen och det är bra, extra kalorier till mig.
Ska packa med mineralvatten och en massa frukt och så nu.

Ha en bra helg, vi ses på måndag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du får en riktigt skojsig helg :)

Desiré sa...

Trevlig helg på sig! :)

Desiré sa...

Saknar dina uppdateringar! Men idag är det ju måndag ;)