lördag, mars 31, 2007

Lista

Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg: Blågrå
Längd: 167,5 cm
Studerar: Till behandlingsassistent med inriktning kriminalvård, behandlingshem och skola.
Favoritklädesplagg: Klänning, lovely!
Har alltid med mig i väskan: Lypsyl
Dricker jag läsk dricker jag: Cola light
Tatueringar, piercings: Orka rabbla upp alla...
På datorns skrivbord har jag en bild av: En het bild på Michael och Linc.
Imorgon kommer jag: Ingen aning, sova länge utan fyllon som stör mig.
I sommar kommer jag klä mig i: Mina fina klänningar och en ful, blå uniform
Jag är född: 1 september 1980 i Mora
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Summer i OC eller Jackie i That 70's show.
Min all time favourit parfym är: Escada - magnetism
Nu ska jag: Fixa håret och köra till Svedala.
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Jag läser aldrig på mystiska sätt, jag frossar i alla kändisar..;)
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Irriterad, trött men glad för att träffa släktingar snart.
Favoritgodis: Lösgodis från Videomix
Nåt jag absolut inte äter: Lök
Kläder just nu: Blå klänning med hjärtan från HM.
Musik just nu: Justin Timberlake - Sexy back
Vad sa du senast: Hej då.
Sommarplaner: Jobba på häktet i Malmö heeela jääävla sommaren...
Fisk eller badkruka: Fisk
Hur många kuddar: 3
Tror du på mirakel: njaaaeeeeäääää...
Bio eller promenad: Det blir ju oftast promenader men bio är ju mysigare.
Favoritväder: Sol, vindstilla.
Det här är jag bra på: Skriva
Tre saker att ta med på en öde ö: En bra vän, en bra bok och en laptop.
Morgon eller nattmänniska: Natt, lätt!
Spara eller slösa: Slösa, alldeles för mycket..
Vad är viktigast för dig: Att vara lycklig.
Hur är din drömkille: Som Michael Scofield, a man with a plan...
Finns det liv på andra planeter: Ingen aning, jag får åka och titta.
Hur många barn vill du ha: 2
Är du kittlig: Brutalt under fötterna
Snarkar du: Nej jag vägrar.
Stjärntecken: Jungfru
Rädd för insekter: Ja en del, stora äckliga som vill va på mig är jag inte så förtjust i.
Äckligaste djuret: Spindel, tur vi har en stor hårig jävel här hemma.
Chips, morötter eller godis: CHIPS!!!!! Eller vad säger jag, morötter menar jag ju...;)
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Skriver du dagbok: Inte så mycket för tillfället, går i vågor.
Gungar du på stolen: Nej det får man inte sa mamma.
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Aldrig i livet!!!!!
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger. Ibland försöker jag va duktig och ha den i vänster men då ramlar all mat av.
Hur många syskon har du: En storebror

Skrivbordsunderlägget
Utmanar ER!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

antaget :) för det är mycket roligare emd listor när man måste plugga...