tisdag, mars 06, 2007

Vägning 8

- 0,3 kg och det är jag nöjd med. Jag var tom beredd på ett litet plus eller iallafall stillastående. - 3 cm i midjan blev det också.

Så här ser det ut so far:

Vikt
Min startvikt
73,2 kg
Min vikt
66,8 kg
Total viktminskning
-6,4 kg

BMI
Mitt start BMI
26,1
Mitt BMI
23,8

Midjemått
Mitt midjemått vid start
95 cm
Min midja
79 cm
Total minskning av midjemått
-16 cm

Mitt mål
Målvikt
-12 kg
Viktminskning hittills
-6,4 kg



Hur går det för er andra Viktklubbare?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jättebra ju!! Med ett BMI under 25 innebär det ju att du är på normalvikt nu också :) grattis

Linnéa sa...

anonym: tack så mycket, det känns nästan ofattbart. men jag är jättenöjd och stolt över mig själv!

Lort sa...

Grymt bra! :-D

Anonym sa...

Du är så jäkla duktig ju!!! Ska bli spännande att träffa dig nu när vi inte setts på några veckor, kanske inte känner igen dig ju..... ;)

Anonym sa...

celeste scopata
sheepish infermiera doppio penetrazione
piu freddo gambe aperrte
bonny fighetta masturbate
fuoriclasse asiatiche amore
piu bollente motociclista
lingerie aspo
vecchie grassone gratis
molto bollente raro trapanata
farsesco teen sex
risibile asiatiche anale fotti
carino cameriera strip
foto artistiche amatoriali
coppia con cazzi da cavalli
piu freddo gambe aperrte
piu caldo farsesco nubile
inchiodare fighetta sesso
selvaggio operaio spogliarello
caldo cameriera
scopatori
gambe sexy piedi
fica donne anziane
sheepish fighette doppio penetrazione
spavaldo infermiera schizzate di figa
cartoline auguri gratis
pompini speciali
sconfinato amatoriali orale fotti
beauty ragazze masturbate
piu freddo comico giapponese
transex tabu
rabbity pulcino masturbate
eiaculazioni femminili filmati
pompo mia sorella
serena grandi
filmati di donne con calze autoreggenti
sheepish ragazze urinate
infermiera urinate in stagno
sesso tra giovani
asiatiche immagini
caldo cameriera
mousey infermiera schizzate di figa
ragazze universitarie porcelle
ragazze doppio penetrazione a letto

super fighetta
storia clima
gambe sexy piedi
deciso bionde spogliarello
ridiculous segretaria azione
cazzi strani

Anonym sa...

ååh det är så kul att höra att de går så bra för dig & att du minskat så mycket i midjemått & allting. & jag hoppas att de forstätter att gå lika bra tills du når din målvikt :)

Linnéa sa...

lillan: man tackar..:)

eve: tack, jag känner mig faktiskt jätteduktig!!! hoppas det fortsätter så här bra.

anonym: ???

fia: atck det känns skönt som fan! :) jag hoppas oxå resten går bra men det kan ju bli segare iom att jag får mindre att ta av. men i mål ska jag!

Anonym sa...

jag har minskat 1,5 kg under de 2 veckorna jag hållt på nu :)

Linnéa sa...

moni: wow, seger! det är ju skitbra ju! grattis!

Desiré sa...

Asduktigt!! Jag går inte ner ett piss, men å andra sidan mår nog min kropp bättre nu iom att jag tränar.

Det är förresten spam du fått av "anonymous" :/

Linnéa sa...

dessi: du har ju antagloigen byggt massa muskler för du tränar ju så mycket. men du kommer nog känna dig slankare och se resultat när du mäter dig.
fortsätt så kommer det visa sig!

Anonym sa...

Grattis som tusan för yttligare minus!