fredag, mars 23, 2007

MOHOAHAHAHA!!!!!

Häromdagen så hade någon satt in 493 kr på mitt konto och jag hade ingen aning om vem för det stod bara insättning när jag kollade.
Idag fick jag dock ett brev från Energibolaget om att pengarna var från dem! Hahahahahaha!!! Ytterligare nästan 500 spänn fick jag tillbaks som den lilla fittan (läs flickan om du känner att mitt språk inte passar) betalat in för el till min gamla lägenhet.
Fy fan vad jag myser nu, nästan 1000 spänn som hon betalat har jag fått tillbaks! Det är för jävla underbart! Kanske det finns någon där uppe trots allt, för det kallar jag rättvisa!

Fick även ett brev från Danmark där det stod att jag skulle få 509 kr i feriepengar från Indiska sen jag jobbade där. Gött! De pengarna sätts in på mitt danska konto den sista april och det är ju perfekt! Bara att åka över och så har man en liten budget där redan.
Så Maggi, i maj åker du och jag över en fin dag och shoppar och myser i Köpenhamn!

Förresten, Coops quornburgare är sjukt goda, i love och vill äta dem hela tiden! Det kommer bli sommarens grillfavvo gissar jag.


1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va bra! Jag vill också till Köpenhamn! (Haha jag bara skriver "jag vill också" här.... jämt).