torsdag, mars 29, 2007

Oslo-bilderna





7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra du passar i ljuslila! Jättesnyggt bild på dig när du sitter och äter där :)

Anonym sa...

åt du alla bakelserna? :) värsta chiliprylen på den ena kakan.. :P

Anonym sa...

och hallå, regnskogen! :P

Linnéa sa...

dessi: tack, det har jag aldrig tänkt på som "min" färg..:)

Lisa: nej det var Linas tallrik, jag åt bara en bakelse faktiskt..:) lite duktigt. meeeen jag åt desto mer ost och kex...

Anonym sa...

wow, man ser verkligen att du har gått ner! Ser supersnyggt ut! Och jag vill med ha de där goda bakelserna... gärna nu med det samma ;D

Linnéa sa...

raur: tack, vad kul att det syns! :) mmm de skulle inte sitta helt fel, inte brien heller.. mums!

anna sa...

ååh vad du är fin :) och vilken underbar klänning! (den lila och orangea)