fredag, november 03, 2006

Som jag saknat dig...

Wohooooo, älsklingen är hemma igen!
Datorn alltså, Kalle har varit hemma sen onsdags kväll och det är inte riktigt lika upphetsande..:)
Nu har jag massor av bloggar att läsa in mig på. Har ju bara kunnat läsa de som är länkade till min sida eftersom jag inte orkade leta upp alla jag läser...

Dagen har varit bra även om den började dåligt.
Psykologiprovet imorse gick hyfsat med tanke på att jag inte pluggat ett skit.
Väl hemma storstädade jag köket och dammsög resten av lägenheten.
Sen var jag så trött att jag var gråtfärdig. Allt kändes eländigt.

Men jag tog mig i kragen och åkte till Skopunkten och köpte nya stövlar, likadana som de svart jag har fast bruna. Nedsatta till 299:-. Köpte två par sandaler med döskallar på till mig och Kalle som vi kan ha när vi går till grannarna. Vi blev lite utskrattade när vi kom med lika skor, jag förstår inte varför.

Efter Skopunkten var vi till Stoff och Stil där jag inhandlade garn, glittertråd och fleecetyg som jag ska ha i mina virkade mössor.

Innan vi åkte hem åt vi middag på Los Arcos, en mexikansk restaurang vid triangeln. Så gott, jag älskar mexikansk mat.

Nu ska vi ta ett bad, göra ansiktsmask och lyssna på Kalles skiva som han fick med boken om regnskogar han köpte idag. Många roliga läten där...
Sen ska jag virka lite innan det är sovdags.

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hellu!! Vill du vara med på julmarknaden som bazaar ska ha?
Tänkte om vi synkar som sist eller om vi har för mycket grejer för att enas om ett bord.
Jag har iaf anmält en intresseplats =)

Linnéa sa...

vilket datum är den?
jag ska se hur mycket det blir att göra med praktiken om jag hinner producera.. jag har ju iofs en bunt hårband som kunde säljas..:)