måndag, november 06, 2006

Måndag=pluggdag

Jag har ont i halsen.
Jävla skit.
Jag FÅR inte bli sjuk nu!


Lina har varit här hela dagen och vi har pluggat juridik. För att göra allt lite roligare så bytte vi ut namnen i övningarna till Scofield, Burrows, T-bag, Tweener, C-note, Pope, Bellick, Hoffa och Hamid.
Det blev roligare, och lite enklare att tänka sig in i Prison Break-grejer i straffrätten. :)

På tal om Prison Break så var avsnittet idag sjuuukt spännande! Hur ska det gå???
Nej Bena jag vill inte veta!

Nu ska jag lägga mig och läsa Social pedagogik, och sen är jag förhoppningsvis trött så jag kan sova. Annars får jag fortsätta med knarkare och plitar.

Puss och kram och klapp på stjärten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men jag kan väl få berätta vem som är nästa person att åka fast..?

//bena

Linnéa sa...

bena: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJ!