lördag, november 11, 2006

I love TV-spel

Det har varit en lugn kväll men knappt det har jag orkat med.
Jag är helt förbi psykiskt och labil som som en hormonstinn tonåring.
Blev bjudna på jättegod middag men jag kände inte att jag direkt tillförde något vettigt. Snarare tvärtom.

Allt blir fel hela tiden. Jag vet inte vad det är. På något sätt snurrar allt ihop sig och bara blir bajs. Varför???
Jag måste varva ner nu...

Nu är det sängen som gäller. Det borde den gjort för länge sen men jag var bara tvungen att spela lite Super Mario.



7 kommentarer:

MiaMaria sa...

Man behöver juh inte tillföra något mer än ett glatt humör när man blir bjuden på middag =)

Kikar förbi och pysslar lite sen om jag hinner!!

Anonym sa...

TV-spel är som medicin för en trött själ :) Spelar själv just nu Mariocart via X-box ;D

Linnéa sa...

ninni: men jag vet inte om jag tillförde ens det..:) men det var en supergod middag iaf!!

raur: det är det verkligen! man glömmer att vara trött..:)
jag kan inte kommentera din blogg...:/ kommentarssidanb vill inte poppa upp. och din är den enda som det gör så på..

Anonym sa...

Hmm.. skumt.. det är så fortfarande? Ibland så är det så att haloscan:en inte finns tillgänglig. Om det inte funkar efter att jag skrivit här så säg till igen så får jag kolla upp det!

Linnéa sa...

raur: det vill inte funka..:/

Anonym sa...

Ååh sluta frestas med Mario! ;)

mimmi sa...

ny bloggadress föresten pga klantiga jag.