onsdag, november 08, 2006

Inte mycket kvar nu...

Jag har inte så mycket att skriva idagr, fick nog ur mig det mesta igår.
Känner att jag varit orättvis, men jag skyller på att jag är totalt slut.

Juridiken gick hyfsat bra idag, jag hoppas jag fått med allt eller iallafall det mesta. Jag behöver inte få toppresultat men jag blir jävligt besviken om jag inte blir godkänd.

Det sista som ska göras den här terminen i pluggväg är att läsa Knarkare och plitar tills imorgon.
Jag har va 120 sidor kvar, lättläst och stor text. Ska duscha nu och sen läsa fram till OC. Läser resten sen i sängen innan sovdags.



Jag längtar så jävla mycket till Kättbo, snö och minusgrader. Härliga minusgrader alltså, inte sånna som vi har här som blåser rätt igenom alla kläder och biter en i skinnet.


3 kommentarer:

Mayumi sa...

Kättbo är av favoritplatserna på jorden, håller med om det fullkomligt!! :)
Du, idag köpte Jocke o jag ett PS2 spel som heter Buzz Music quiz,ska tydligen vara skitkul att spela så OM vi kommer upp til så tar vi med det!!! :)När man kommer till Kättbo så känns det ALLTID rätt med sällskapsspel på någe sätt, det hör till :)

Linnéa sa...

Mayumi: inte OM, NÄR!!!
Ni kan väl komma till nyår annars??? pliiiiiz??? för min skull? ;)

Anonym sa...

åhhh ser jättehärligt ut :)