tisdag, november 21, 2006

Nu ni!!!

Ojojojojojojojoj!!!
Jag var inne på Ginzas hemsida för att beställa Solstollarna till mamma och pappa i julklapp och kollade då givetvis upp lite annat.
Jag sökte på Wentworth Miller för att se om de hade något med honom förutom Prison Break, och shôtte på fan!!!
De hade en film med honom från 2002 som heter Dinotopia. Den verkar ju sådär bra men jag var tvungen att beställa den! Inte tackar man nej till Mr.Scofields tidigare verk för endast 59 riksdaler. Och även om filmen suger så är ju han lika snygg att se på.





JULKLAPPSTIPS: På Ginza kan man "provsmaka" en TV-serie för bara 10 kr! De har bl a Prison Break och My name is Earl, och det är ju perfekt att ge bort ett prov på sin favvoserie till dem som inte fattat själv att den är bäst!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Solstollarna rocks! :D

MiaMaria sa...

Åhh.. jag älskar Julen!! Och nu har jag fixat min secret santa julklapp!! Längtar till den 16e!!

Vi får ha julpyssel nån dag!

Linnéa sa...

ninni: jag har oxå fixat till min, ska fixa en till bara..:)

hojta till så pysslar jag mer än gärna!!!

jag fick pirates 2 idag. ska se den på fredag. kanske vi ska göra en grannkväll av det?