lördag, november 11, 2006

Lördagkväll

Det har varit en mysig kväll hittills, även fast Kalle inte är hemma. Han är i Agusa och lagar bilen och det verkar dra ut på tiden. Vi som skulle äta mysig laxmiddag och allt..:(

Men jag har inte varit sysslolös eller ensam iallafall.
Jag var på stan tidigare idag och köpte lite pysselgrejer så jag kunde göra egna julkort. Jag har gjort framsidan på över 20 kort nu. Ska göra klart dem inuti strax. Alla ska få speciella kort med något som passar dem..:)

Lisa kom över vid 17-tiden. Vi åt falafel och popcrn och spelade Master of Movies, ett jätteroligt spel som jag fick i julklapp förra året av mamma och pappa. Ska önska mig Master of Television i år.

---------------------------------------

Lilith och Lillan: Living on the edge

7 kommentarer:

Anonym sa...

Du de e lörda! :) o sexkortet du fick på mig då!

Linnéa sa...

Lisa: shit, lite snurrig jag är!

Trollduvan sa...

haha vilken bra bild på kaninerna=)

Anonym sa...

ahhh, dina små tussor är så söta ;D

MiaMaria sa...

Jag va helt besviken på att jag inte fick pysslat nått alls igår!! Jag va typ inte hemma mer än två timmar mellan 6,30 och 21.. sprang runt som en galen höna!!!! hahah.. hoppas att det kommer fler pysseldagar!!

mimmi sa...

Egna julkort är det bästa! Fast i år blir det nog latfasoner för min del..

Anonym sa...

ha, ha dom små sötbullarna borde nog passa sig så inte glasrutan går sönder, nånn verkar lite på det om man säger så ;)