torsdag, november 09, 2006

Näst sista dagen...

Imorse försov jag mig.
Jag vaknade 07.50 av att Mercedes ringde. Jag skulle hämtat upp henne 07.40.
Jag har aldrig i mitt liv försovit mig på det viset. Om jag ska upp en viss tid så är det som om jag har en spärr inom mig som inte tillåter mig att sova längre än 5-10 minuter över tiden jag skulle gått upp.
Men den mekanismen i min kropp är nu utslagen.
Jag är som tur är snabb som en blixt så efter 10 minuter var jag klar och kunde åka. Självklart prioriterade jag smink före frukost.
Vi kom 15-20 minuter försent och det var inte hela världen.

Imorgon är sista skoldagen för den här terminen och det borde firas med pompa och ståt.
Det ska bli så skönt med praktik. Tänk att få vara ledig när man kommer hem på kvällen. Jag minns knappt hur det kändes.


Nu ska jag hoppa in i duschen. Har varit på Body Combat och satte mig här en stund när jag kom hem för att svettas klart.
Ikväll ska jag virka och spela tv-spel. Gud så härligt.

Snälla Jeppe i 96:an har laddat in alla, och då menar jag ALLA, nintendo 8bitarsspel i min Xbox. Det är sjukt många. Det finns massor av versioner av Super Mario Bros (första), bla en där man är Alice Cooper.
Någon som vill komma och spela någon kväll?


Vi fick schemat för praktiken idag. Tiderna kändes bra och jag kommer vara på både anstalten och häktet.
Anna N som bor i Kristianstad är i samma grupp som mig och vissa dagar som är väldigt långa eller om vi jobbat kväll så ska hon sova hos mig och det ska bli supermysigt. Kul med sällskap!


Nej nu måste jag in i duschen. Jag luktar inte hallon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så koolt att du kan ladda in en massa spel! kan man bara göra det i xbox (360)?

Linnéa sa...

mimmi: jag vet faktiskt inte. det är min granne som gjort det till mig . jag kan fråga honom om jag kommer ihåg.:)

Anonym sa...

Ahhh, vad kul!!! Super Mario Bros - I love it! Kan vi inte ta en spelkväll några stycken med lite snacks och skitsnack? Vi kan behöva träffas "utanför spriten"....

Linnéa sa...

nina: absolut, det vore hur mysigt som helst!!!