lördag, november 18, 2006

Madness!!!

Usch.
Jag känner mig tjock, ful, äcklig och sunkig.
Har ätit alldeles för mycket chips igår och idag.
VARFÖR är det så svårt att hålla sig ifrån det???
VARFÖR har jag inte styrkan att ge fan i det???
Det känns så jävla vidrigt att vara en sån som bara äter och äter och blir fetare och fetare. Det är ju ett äckligt jävla beteende.

Nu ska vi gå ut på en promenad. Har spelat tv-spel hela dagen och har nästan glömt hur frisk luft känns.


Igår kväll cyklade jag till Elin och David och drack lite vin.
Sen mötte jag bröderna hårdrock på Möllan och åt lite mat. Onyttig sådan givetvis.

Jag borde göra en sån där magsäcksoperation så att jag inte kan äta så mycket. Men jag skulle säkert lyckas töja ut den igen.
Imorgon blir det storhandling med massor av nyttigheter att fylla kylen med till veckan som kommer.


Och just ja.
Jag har släppt ut en ödla. Igen.
Och Kalle har köpt en till orm.
Det är vansinne.

5 kommentarer:

Anonym sa...

och jag har ätit typ ett kilo pepparkaksdeg idag, rullar fram och mår illa men satans vad gott det va :)

Anonym sa...

haha, jag har gjort det samma som Evelina typ.. ätit helt för mycket så man mår illa men ändå var det så gott ;D

Anonym sa...

Hoppas att du hade lite kul hos oss i fredags. Ses nästa helg gumman.

Linnéa sa...

eve och raur: och aldrig lär man sig..:)

elin: jag hade jättemysigt..:) ska bli kanonkul nästa helög, längtar!!!

Anonym sa...

jag är precis likadan, jag kan också svulla i mig saker fast jag vet att jag inte ska... och så ångrar man sig som bara den efteråt... Jag hatar att onyttiga saker är så goda!!! :-(