lördag, mars 25, 2006

Vill bara säga...


...att idag är allt mycket bättre. Allt är utrett och pratat om och 100% bra igen.
Alla kan göra misstag, det är bara jag som har lite svårt att ta dem när det blir så jobbigt för mig.

Och jag har en liten sak som jag är så sugen på att skriva här, men jag ska hålla tyst om det ett tag..:) Det ska funderas och planeras ett litet tag först..:)

Nu ska jag cykla ner till stan och träffa Maggi och äta på Grafitticaféet!

Förresten, jag har blivit smalare!Köpte ju ett par jeans i piratmodell från HM som var skitsnygga men som satt supertight i midjan så det vällde över kanten. Men! Det väller inte längre, tjohooooo!!!


Hanna från Arlöv, hej!



22.00

Vilken bra dag detta har varit!
Var på stan med Maggi och shoppade:
  • Krokar till mamma, Indiska
  • En fin sjal i många olika fäger och glitter, Indiska
  • Tunika (ta 2 betala för 1 så jag och Maggi delade, 65 kr var), Indiska
  • Ljuslykta till sovrumsfönstret, Indiska
  • Fotoalbum (ska göra ett 1 års-album till Kalle på vår 1 års-dag den 8 april), Åhléns
  • Gröna, stora glaspärlor, Panduro
  • Spegelmosaik, Panduro

Supernice..:)

Sen så åkte jag och Kalle till Ikea och jag inhandlade:

  • Tv-bänk (egentligen ett soffbord, men det hade en skiva under som jag kan ha dvd'n på så den kommer högre upp från golvet än vad den gjort på en vanlig tv-bänk. Det blir rätt mycket damm av djuren som jag helst inte vill ha in i dvd'n).
  • Bokhylla, vanlig lagerhylla i trä, men den blev fin i mitt sovrum och jag har alla mina böcker på plats nu.
  • 2 plastbackar att ha i tex städskåpet.
  • 1 vattenbambuväxt.
  • 3 ramar.

No more shopping for me denna månaden. Men det är kul att kunna inreda med lite nya grejer nu när jag fått mer plats. Nåt som är superskönt med att bo själv är att jag får så mycket plats i garderober och kan sortera allt bättre så jag ser vad jag verkligen har. Jag glömmer så lätt en del kläder som ligger intryckta i nåt fack och så klagar jag att jag inte har nåt att ha på sig.

Nu ska jag göra en "häng-dekoration" till fönstret av speglarna och pärlorna jag köpte på Panduro.

Inga kommentarer: