onsdag, mars 22, 2006

Kom änglar


Känner mig inte alls munter idag. Har en del ångest och känner mig konstig på något vis.

Nyss ätit frukost och ska snart iväg till skolan. Den här veckan har jag bara haft ca. 1 lektion om dagen och det har varit så skööönt. Nästa vecka drar det dock igång igen med "normala" tider, tråkigt.. Och nästa lördag ska jag göra högskoleprovet, ännu mer tråkigt!!!
Kommer säkert inte göra det bättre än förra gången så det 350 kronorna kunde jag gjort något roligare för..
Usch vad negativ jag känner mig idag..

Har fått iordning här hemma iallafall. Sovrummet är jättefint och mysigt, vardagsrummet känns så tomt och fattigt på något vis.. Har gjort en "pysselhörna" i vardagsrummet och har stor plats nu att lägga ut tyg och så på när jag ska sy och det är schysst.
Jag behöver dock en bokhylla, ska se om jag hittar någon på Ikea. Ska dit och köpa en tv-bänk någon dag.
Köksstolar behöver jag oxå, just nu har jag 0 stycken. Lite störigt då man ska äta middag.


Nu vill jag vara GLAD!!!



Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Skulle inte tro det..
Vilken årstid tycker du bäst om? Alla årstider har sin charm, men sommaren är väl den jag längtar mest efter..
Brukar du sjunga i duschen? Det händer.
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Hästhoppning.
Vad är viktigast för dig? Att vara trygg.
Laddar du hem musik och film från internet? Har gjort och ska gra igen så fort jag får igång DC.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Köpa en lägenhet.
Vad är det bästa med julafton? Att få vara i Kättbo med familjen.
Tänker du mycket på ditt utseende? Alldeles för mycket. Känner mig obekväm som fan om jag känner mig ful..
Vad får dig att slappna av? När det är nystädat, när jag gjort alla MÅSTEN..
Är du skyldig någon pengar? Csn..
Är du mörkrädd? Usch ja..
Tycker du matte är svårt? Ja jag är total idiot när det kommer till kuk-matte..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, det är viktigare att se till att jag absolut inte har märkeskläder.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? En hejdundrandes resa, eller mycket pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? 11 kanske?
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen? Nej förbjudas ska det väl inte.
Hur många gånger har du fuskat på ett prov? Har hänt ett par gånger..
Hur länge varade ditt längsta förhållande? ca. 2,5 år..
Har du piercing? Ja, Nipples, cheeks, smiley, hood, tragus, septum..
Vart skulle du helst vilja ha piercing? Har nog haft alla jag velat ha.. Men en vertical bridge igen vore inte helt fel..
Bråkar du och dina syskon ofta? Nej, min bror är mest störig..:)
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Familjen, Kalle, de äkta vännerna..
Läser du ofta böcker? Ja, har oftast en bok på G.
Vad föredrar du för sorts filmer? Skräck och komedi.
Vad slösar du mest pengar på? Kläder och prylar.
Vill du gifta dig? Ja, men inte "inför Gud" och sån skit.
Vill du ha barn? Ja, om dom blir söta..;)
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma? Nej, sätnger den oftast inte heller.
Vilka länder har du varit i? Sverige, Norge, Danmark, Estland, Cypern, Grekland.
Vilka husdjur har du haft innan? Haft det mesta tror jag: fåglar, hund, katt, hamster, marsvin, kaniner, råttor, ökenråttor, dansmöss, ödlor, fiskar.
Solar du ofta? Kan jag inte påstå, förutom i somras då jag pressade järnet och var brunast..:)
Är du bra på att laga mat? Ja faktiskt.
Var badar du helst? I badkaret och Kättbosjön.
Vad dricker du för alkohol? Öl, vin, drinkar, cider.
Vilka djur är du mest rädd för? Spindlar.
Vilken musikstil tycker du bäst om? Rock, pop, r n'b..
Vilka språk kan du? Svenska, engelska, Malungsmål..;)
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej jag har klarat mig av någon konstig anledning.
Vilken kändis är hetast? Johnny Depp.
Gillar du att dansa? Ja till riktigt bra musik.
Är du flygrädd? Nej..
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra, man slipper stinka apa och så har jag nästan slutat röka helt.
Hur vig är du? Vill tro att jag är ganska vig iallafall..
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten eller cola light.
Vilken är din favoritglass? Magnum cone.
Tror du på ett liv efter döden? Ååååå jag vet inte alls faktiskt.
Vilket kaffe sörplar du helst? Har aldrig druckit en kopp kaffe, håller mig till té.
Vilket mobilmärke föredrar du? Orka bry sig.. Har en LG nu.
Vad har du för personlighet? Blyg, snäll, mesig, rolig, känslig osv..
Tycker du om sushi? Absolut inte.
Tror du på livslång kärlek? Ja, men det kräver ansträngning.
Vad äter du helst när du ser på film? Chips, ostbågar, godis.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? Ja, kanske kickboxing eller liknande.
Har du tandläkarskräck? Skräck är väl att ta i, men det är obehagligt..
Vad heter du i mellannamn? Emma och Elisabeth.
Har du någongång haft självmordstankar? Nja inte direkta, eller jo någon gång. Men jag har mer tänkt att det inte finns någon ljusning alls i livet och att jag lika gärna kunde försvinna osv..
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kväll, absolut.
Vilken hårfärg har du naturellt? Cendréblond.
Biter du på naglarna? Nej jag har faktiskt slutat..:)
Är du beroende av något? Kärlek..:) Nej vad klyschigt skrivet.. Socker.
Hur ofta motionerar du? 2-3 ggr/v.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

kan du förklara hur vig du är, jag är nyfiken.
Spagat kanske?

Vänliga hälsningar

// Jocke