torsdag, mars 09, 2006

9 dagar kvar...



Nu är det inte alls länge kvar tills min fina Kalle kommer hem. Jag längtar så jag kan spricka! Jag saknar verkligen ALLT med honom. Men bäst av allt kommer vara att kunna röra vid honom när jag vill, krama och kyssa honom och ligga tätt intill honom på natten. Jag släpper ALDRIG mer iväg honom så här länge igen..;)


23.20

Stackars Kalle som måste komma hem och krama ett fetto. Helt seriöst, det känns som jag är gigantisk och fettet hänger och jag har massa valkar. Och det känns inte bara så, det ÄR så. Jag ser det ju i spegeln, så den som säger nåt annat är en big fat lier...
Sydde i en liten kil i ett par byxor som var spända i midjan men sitter bra i rumpan, men då blev det som om fettet på nåt underligt vis trycks uppåt underifrån och fettet ändå väller över byxkanten.
Jag tränar ju och äter inte sååå jävla onyttigt, det var mycket värre förut.
Ska man behöva få anorexia för att inte se ut som en sumobrottare eller???
Så arg jag blir, och ledsen. Tycker synd om Kalle..

Jag är the queen of självömkan...

1 kommentar:

Mayumi sa...

Linnea, så här tycker jag. Du är INTE överdrivet fet. Som tjej kan jag dock förstå hur du känner dig eftersom jag själv går igenom samma jävla kval lite då o då :) Men ta en titt på tjejerna på Tokyo Style sidan t.ex. Alla är inte pinnsmala där heller men dom är iaf söta, vackra och superfina. Precis som DU!!! Det är bra att du tränar eftersom du mår bättre av det och är du inte nöjd med det så sätt upp mål för dig själv. Ex. "Om jag inte äter godis på hela veckan så ska jag köpa mig det där nagellacket jag ville ha eller äta en chokladboll" En choklad boll på 7 dagar är ju inte mkt så det är ju ett rimligt mål eller hur? :) *kram*