fredag, mars 03, 2006

15 dagar kvar...


18.50

Ganska nyss hemkommen efter en tur på stan med farmor som blev en riktig shopping-orgie.
Först åt vi på Grafitti-caféet, och sen shoppade vi loss. Mina inköp:
  • Ansiktsmask, HM
  • Ansiktskräm, HM
  • Duschcréme, HM
  • Fotoalbum till mamma och pappa, Åhléns
  • Gelpenna, Åhléns
  • Kallingar till pappa som det står "HUNK" på röven på :), Åhléns
  • Små korgar till mina skrivbordslådor, Claes Ohlson
  • Cykellås, Claes Ohlson
  • Crémerouge + Tidning, MakeUpStore

Och så fick jag en ram från Indiska och två ljuslyktor från Guldfynd av farmor. Shopping är verkligen bra för kroppen, jag mår kanonbra efter att ha shoppat fina grejer. Snacka om att vara materialist...

Ikväll ska jag inte göra nåt. Bara ta det lugnt, bada, göra ansiktsmask och se på Joey. Borde plugga historia oxå, att det ska vara så svårt.

Men nu ska jag skicka in kort från Kättbo för framkallning som jag ska klistra i fotoalbumet som jag ska ge till mamma och pappa i födelsedagspresent!

01.00

Ikväll har jag skickat bilder till framkallning, gjort ansiktsmask, tagit ett vad, sorterar skrivbordslådorna, sorterat och slängt en massa från byrån i hallen och gjort den stora lådan till träningskläder-låda och sett 4 avsnitt av Joey.

Alltså har jag inte fått nån historia läst. Oväntat. Jag är verkligen sämst på att plugga.

Har en jobbig hosta som kom helt plötsligt, gör ont i bröstet. Kan inte bli sjuk nu. Måste träna och så har jag så mycket i skolan som jag inte får missa.

Undra vad jag ska göra nu.. Är inte trött, men det finns inte så många projekt att ta tag i en fredagnatt... Och det är ju drygt att dra igång nåt och helt plötsligt bli dödstrött...

Önskar Kalle vore här. Då skulle jag ligga och krama honom i sängen...

Imorgon ska det vara torrt på marken och plusgrader. Det bestämmer jag NU.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eller hur..jag har inte heller en utbildning. Hur gammal e du?