fredag, mars 31, 2006

I am nothing, but I should be everything.

Jag tror jag har för mycket tid att fundera på. Och så är jag feg, och bekväm.
När ska jag bestämma mig och satsa???
Jag hatar att vara så här. Jag vill vara en sån som ger sig fan på något och lyckas.
Men jag är aldrig tillräckligt bra. Jag är mest halvbra, och i vissa fall riktigt bra på saker, men aldrig jättebra, bäst, unik. Jag vill ha någit som är mitt, som jag är en av få som är duktig på. Jag vill att folk ska komma till mig och be om hjälp för de tycker att det är jag som är den bästa på just detta.
Men, jag känner mig oftast halvbra och alla inser att de lika gärna kan göra det själva. Suck, så käss man är...

Imorgon är det det förbannade högskoleprovet oxå. Jag vill INTE!
Hela lördagen ska man sitta där och misslyckas.
Ska på tjejmiddag på kvällen och kommer säkert vara skittrött och inte alls på partyhumör..:/ Men det är väl lika bra. Jag är nämligen pank. Läkarbesöket igår och medicinen jag fick kostade mig 500 kronor. Hatar oförberedda utgifter. 500 är mycket pengar för mig.




Ikväll vill jag äta tacos.

Inga kommentarer: