måndag, mars 13, 2006

5 dagar kvar...



Nyss uppstigen och trött..:/ Lillan har haft mycket för sig inatt, vad vet jag inte, bara att det var högljudt...

På lördag kommer Kalle hem! Denna veckan kommer nog kännas lång och tiden kommer gå långsammare ju mer det närmar sig. Jag ska försöka skriva mycket på mina hemarbeten så jag inte har så mycket när Kalle väl är hemma.
Har mycket ledigt från svenskan och en del från historian denna och nästa vecka där vi ska arbeta hemma.
Därför börjar jag inte förrän 12.40 idag. Ska ta tag i lite dammsugning nu, öppna balkongdörren och vädra lite oxå.
Men först ska jag städa till kaninerna!

1 kommentar:

Mayumi sa...

Ja, nu förstår jag varför du mår så himla dåligt. Det är verkligen inget man bara kan släppa på en kafferast. Men oftast så är det svårt för andra att förstå om man inte varit med om det själv. Mitt bästa råd är väl att kämpa på, tro på dig själv och håll dig till människor som tycker om dig :) *kram*