lördag, mars 18, 2006

Äntligen kommer Kalle hem!!!

Om 25 minuter landar Kalle och Alex på Kastrup. Om 25 minuter!!! Fatta!!!
Har kollat på www.kastrup.dk och planet är i tid..

Så underbart, jävla, otroligt, förbannat HÄRLIGT!!!


Har varit i Svedala hela dagen. Urmysigt, min faster gjorde laxpaj till mig, och farmor bjöd på semla..:)
Min faster Pia är himla bra, hon kan vara lite dominant men är himla lätt och bra att prata med.
Hon är den första (i min familj) som verkligen frågat hur det känns med Kalle. Hon frågade hur jag verkligen kände och sa att hon blev jätteglad att höra att det var så bra.
Hon var med då jag bröt ihop och berättade hur jävlig N var. Farmor var också med och hon började gråta stackarn.. Min farfar behandlade henne ungefär likadant, fast han var ännu mer psykopat. Speciellt efte de fått min pappa...
Jaja, iallafall. Tycker om när folk tar en själv och en käsnlor på allvar, lyssnar och bryr sig..


Åååhhh jag har gått omkring i ett glädjerus hela dagen. Underbar känsla!!! Nu har jag gjort mig fin i ny top från hm, grön med broderade blommor och v-ringad både bak och fram. Svart kjol med mönster på sidorna och längst ner från Indiska, trähalsband, flätat luggen åt sidan och satt upp håret i två "bullar" på varsin sida. Och så har jag parfymerat mig med Escadas "magnetism".:)
Hoppas Kalle kommer tycka jag är fin. Har en del finnar och är lite röd i ansiktet, and I don't like!!!

Och snart är han här!!! Det har känts som det tagit hundra år, men nu är dagen här då han kommer hem och jag är så lycklig!!!
Så om ni vill se en äkta Hollywood-återförening så kom till Svågertorp efter 21 någon gång..;)

Inga kommentarer: