torsdag, mars 02, 2006

16 dagar kvar...


07.15



Är vädret ett skämt eller?
Jag är så trött på slask och snö, det är ju för fan mars och vi bor ju för helvete i Skåne! Jag hatar att vara blöt om fötterna och frysa!!!



22.00

Jag är trött och ledsen. Allt känns så ensamt. Borde plugga historia men jag kan inte ta mig för det, jag orkar inte. Kan inte koncentrera mig.
Jag gick hem efter teckenspråkslektionen idag. Var så trött och frusen så jag pallade inte att sitta och vänta nästan 3 timmar på nästa lektion. När jag kom hem gick jag och la mig och sov fram till kvart över två. Himla skönt.. Gick upp, kollade på tv och åt en macka och drack té. Kl 17 gick jag på Body Combat och det var ritkigt jobbigt idag. Skönt.
Träffade Carolina som skulle på passet efter. Hon och Mia tränar tydligen oxå på enighet, så hon tog mitt nummer så vi kan ha sällis.

Imorgon är det fredag och jag har inga planer alls. Kommer väl sitta här och känna mig lika ensam som idag. Jag vill umgås med folk som muntrar upp mig, som får mig att må bra.
Ringde farmor innan och hon var som vanligt otroligt förstående. Berättade om vad pappa sa igår när han ringde och hon tyckte oxå han var lite dum. Lilla farmor, hon förstår alltid. Jag kan verkligen prata om ALLt med henne.

Kalle ringde ikväll oxå. Jag saknar honom så förbannat mycket!!! Jag vill han ska komma hem nu!!! Fast nu är det bara två veckor kvar..

Finns en till sak som det är två veckor kvar till och som jag vill ha överstökad. Jag hatar att ha saker framför mig. Om en förändring nödvändigtvis måste ske så ska den ske på en gång. Jag känner mig tryckt och obekväm, tyvärr. Jag ville inte det skulle bli så här, förbannade jävla..........

Jag vill att någon ska komma ner och hälsa på mig!!! Mamma och pappa eller Oa och Sussie. Men mamma och pappa har aldrig tid, "det är ju så långt"... Om de verkligen ville skulle de nog kunna men jag tror inte de är så pigga på det. Nu låter det som om jag har helt hemska föräldrar men så är det absolut inte. De är bättre än de flesta, men just när det kommer sånna här saker så brister det lite..
Frågade Oa idag om inte han och Sussie kunde komma men han tyckte oxå det var för långt..:( Jag älskar att bo här, men det är tråkigt att alla bor så långt ifrån.

Jag är sugen på kladdkaka men jag såg så tjock ut i spegeln idag på träningen..:( Och det betyder bara en sak: jag är tjock. Ugly... Jag vill ha vackra drag i ansiktet, jag ser så konstig ut..
Stackars mej...


23.35

Det borde vara straffbart att ha så här tråkigt.. Är trött, men har ingen lust att lägga mig. Lyssnar på massa Winnerbäcl-låter och minns.
Det påminner mycket om Kättbo, både glädje och sorg.
Jag önskar att jag aldrig blir sårad eller sviken mer i mitt liv.

Jag bara gnäller, klagar och ältar. Jag önskar jag var mer speciell.

2 kommentarer:

Mayumi sa...

Linnea, för det första. Du ÄR söt!! Du är INTE överdrivet tjock. Kalle gillar dig för den du är, det är det som räknas :) Ät choklad o var glad, det är jättebra att du tränar, det kommer du må mkt bättre av i längden :)
Jag har pratat lite med Oa om att åka till Skåne och som det ser ut nu så har vi inte råd eftersom vi håller på att betala av USA biljetterna. Men jag vill gärna åka ner till våren/sommaren och även ta en sväng över till Köpenhamn. Vi kan väl hålla förslaget öppet så ska jag prata mer med Jocke, ok? :)

Mayumi sa...

Nope, har inte träffat din farmor än :) Jag tycker att du har det perfekta målet att se fram emot om ni planerar en resa tillsammans. Försök att lägga undan en liten slant varje månad, det kommer löna sig i slutändan :)