måndag, januari 19, 2015

VAB

Då var jag hemma igen! Resan igår gick jättesmidigt. Planet från Mora till Ängelholm tar en timme och tjugo minuter, så skönt att ta det istället för att åka bil eller tåg en hel dag.

Familjen mötte mig på flygplatsen och det var så härligt att se dem! Vi lyxade till det och köpte sushi och Happy Meal på vägen hem och hade sen en lugn hemmakväll. Imorse kom Leon upp till oss och kändes ovanligt varm och mycket riktigt - feber. Första vabdagen i år. Vet ni hur många vabdagar vi hade förra året? En! Helt sjukt men vi lyckades pricka in sjukdagar när jag var ledig så det blev inte mer än så. 

Igår innan jag åkte hem tog jag den kallaste löpturen på länge! 11 minusgrader och jag fick låna lite kläder av pappa så jag inte skulle frysa ihjäl. Men skönt var det och jag sprang upp till kapellet där vi ska gifta oss och njöt av utsikten.


1 kommentar:

Anonym sa...

Nedersta fotot är magiskt! :-)
Skönt att vara hemma igen, men krya på er.

Kram M