tisdag, januari 06, 2015

Hemma igen

En vecka går alldeles för fort och nu är vi hemma igen. Trots att vi fick åka väldigt tidigt imorse så har jag inte varit så trött på jobbet. Jag sov en hel del i bilen och Kalle körde hela vägen. Det kändes nästan lyxigt att få jobba istället för att packa in, packa upp och rodda här hemma. Jag tycker alltid det är lite stressigt att komma hem för jag vill göra allt på en gång, packa upp, få undan julen och helst städa också. Men nu blev det en jobbkväll istället och min kollega Marcus var så otroligt snäll och körde mig hem så att Kalle slapp dra ut barnen för att hämta mig vid halv elva.

Jobb imorgon igen och så en storhandling på det. Det ekar verkligen tomt i kylen..

En underbar bild på en underbar kille. När vi var i Mora i fredags så valde han att köpa Avengerströjan, kjolen och ett orange nagellack. Älskar att han har en stark egen vilja och väljer det han tycker är fint. 

Inga kommentarer: