torsdag, maj 30, 2013

#throwbackthursday

Har ni sett den hashtagen på Instagram? Kul idé och jag hakade på idag. Min bror flyttade för några veckor sen och hittade visst en skatt när han packade. Scandinavian Tattoo Magazine med yours truly på omslaget.


Jag fotades på hösten 2004 och tidningen kom ut våren efter, en vecka efter att jag och Kalle träffats. Och jag var SÅ olycklig för att de valt en så ugly bild på mig! Det var en intervju inne i tidningen och fler bilder och där fanns det en som var mycket finare. Grejen var väl den att jag var så sjukt blyg och vågade inte släppa loss eller göra nån fotomin så därför fick jag se ut som ett fån. Tur mitt nästa tidningsomslag blev jättefint, ska se om jag hittar det till nästa #throwbackthursday.

1 kommentar:

Maja sa...

Jag minns de omslaget! Tror de var en gamla pojkvän som hade tidningen och att jag bara men Gud hennes blogg läser jag, coolt!
:D