fredag, maj 24, 2013

Today is the Day!

Idagr det bröllop!! Gud så roligt det ska bli! Förberedelserna är i full gång här hemma. Jag har till och med strukit kläder, då vet man att det är en stor dag. Hår ska lockas, ansikte ska sminkas, barnen ska kläs, jag ska försöka att inte dö nervositetsdöden. Jag ska ju sjunga i kyrkan idag och än är jag väl inte så nervös men jag vet att ju mer det närmar sig desto mer kommer jag undra varför varför VARFÖR jag sa ja!

Men det kommer att bli en underbar dag och jag är så glad för att vi är en del av den!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could add to my blog
that automatically tweet my newest twitter updates.
I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

My blog post - www.1stdivision.Co.za

Anonym sa...

This is really interesting, You are a very skilled blogger.
I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your excellent post. Also, I've shared your web site in my social networks!


Also visit my homepage :: http://www.errandlady.co.za

Jenny Shima sa...

Vad roligt ni kommer att få det jättetrevligt! Grattis till brudparet!