måndag, maj 27, 2013

Step it up

Som ni säkert sett fick jag ett infall igår och anmälde mig till Malmö halvmaraton. Efteråt fick jag hjärtklappning och blev helt upprymd så jag inte kunde gå och lägga mig. Herregud vad har jag gett mig in på??

Målet för i år har ju varit en halvmara men det var inte tänkt förrän i november så nu blir det till att step it up med träningen. Långpassen ska bli längre och de korta passen likaså. Helst skulle jag behöva klämma in ett pass till i veckan men det är så svårt med mina arbetstider. Men jag ska försöka, har ett bra träningsprogram som jag kan gå efter.

Så spännande!! Ikväll blev det 7 härliga kilometrar i perfekt väder, kvällssol efter regn. Luften var frisk och lagom varm och det doftade underbart ute av syrener och liljekonvalj. Lovely!!



3 kommentarer:

Agneta sa...

Härligt Linnéa, det här fixar du!

Anonym sa...

Jag är sjukt imponerad av dig!!!
Elin

Mirijam sa...

Woohoo, BRA PEPP!