onsdag, maj 15, 2013

Hjälp mig!

Jag har ju letat som en galning efter en klänning till bröllopet som är nästa fredag. Det har nästan varit omöjligt eftersom alla klänningar antingen är fel färg, fel modell, för dyra, för korta eller så är min kropp alldeles för konstig. Men nu har jag två stycken jag velar mellan, en grön långklänning som jag haft på två bröllop tidigare (2008 och 2010) eller en kort klänning i rosa och spets som jag köpt från Halens.


Vilken tycker ni?

Den gröna tycker jag om för att den är väldigt vacker och liksom böljande. Jag känner mig fin och lite pampig i den. Jag har ju haft den två gånger innan, varav en gång 10 kilo lättare, men den passar ändå.

Den rosa är väldigt söt och jag känner mig fin i den också. Benen visas vilket är den kroppsdel som jag helst "visar upp" eftersom jag är cirka noll procent nöjd med resten av kroppen. Och så tycker jag väldigt mycket om den rosa färgen.

7 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Den gröna! Tycker du var jättefin i den på vårt bröllop och jättefin i den nu.

Emma sa...

Jag tycker om den rosa, lite somrig på nåt vis.

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Skitsvårt! Den gröna syns du bättre i, mer din färg. Men med de läcka ben du har så klart ska de visas upp! Fråga Nemo!

Sara sa...

Den gröna är jättefin men om du redan haft den två gånger kanske du ska våga satsa på något nytt och ta den rosa? :)
Men viktigast av allt, ta den du känner dig mest bekväm i!

äppelblomman sa...

Tycker att du ska välja den gröna! Sååå snygg! En sådan skulle jag med vilja ha!
Kraaam K

Lina sa...

Jag tycker att båda är fina o klär dig men den gröna är mest wow :-)

Jonna sa...

http://schmenus.wordpress.com/2013/05/06/fulresan/