onsdag, maj 15, 2013

Dimma

Det är något som gnager mig men jag vet inte vad. Jag har en inre oro som jag inte kan släppa och det är sjukt störigt att jag inte kan sätta fingret på vad det är. Jag känner mig lite ledsen, lite arg, lite orolig.. Jag vet inte, men nåt är det. Det är som att en dimma av något som gör mig rastlös och nervös har lagt sig runt mig.

Jag hade verkligen behövt springa idag men har inte hunnit. Jag och barnen var och handlade och de somnade på vägen hem och var svåra att få i säng så det gick inte att springa ikväll heller.

Men nu ska jag lägga mig, lång jobbdag imorgon men rolig! Vi ska åka till Malmö och titta på andra semifinalen i Eurovision Song Contest, äta i stan och se en konsert på Gustav Adolfs Torg. Sämre kunde man ju ha det.


Söt-Leon, sover i sin egen säng varje natt. Vaknar ibland men det går mycket bättre än jag hoppats! Men jag saknar honom faktiskt ibland när jag lägger mig, det känns lite tomt.

Inga kommentarer: