tisdag, maj 14, 2013

Regn

Regnet öser ner utanför fönstret och jag önskar att jag vore ledig idag så jag kunnat mysa inne med te och tända ljus hela dagen. Men det blir jobb hela långa dagen till sena kvällen så det blir tyvärr inget hemmamys.

Tror ni att jag vilade igår? Nej... Jag tänkte faktiskt plocka undan och sen vila men så kom jag in i ett flow och fixade både uppe och på Leons rum. Men när jag hämtat pojkarna så myste vi i soffan en stund och då somnade jag faktiskt till och fick lite mer energi. Så pass mycket att jag klippte gräset och det var ju tur eftersom det regnar nu.

Och ingen förkylning, än. Det känns fortfarande som att den ligger och trycker liksom. Märkligt. Jag sprang inte igår eftersom jag kände mig så sliten plus att jag var fortfarande väldigt trött i benen, främst låren, efter lördagens lopp.


Lite ordning i Leons rum. Men mycket ska fixas och det ska köpas lite hyllor, förvaring och lampor.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi there, I found your blog via Bing. Whilst searching for alamo car hire at orlando airport reviews,
your site popped up. It looks pleasant. I have bookmarked it
in my social bookmarking.

my web page; bilbao car hire