måndag, maj 13, 2013

Trött

Idag är jag trött. Sådär riktigt trött och det känns som att en förkylning ligger och lurar och så har jag ont i magen. När jag lämnat barnen skulle jag helst av allt bara lägga mig igen men måste nog röja här lite först och sent det ju tusen saker som borde göras. Fixa lite med Leons rum, rensa rabatter, klippa gräset (igen!!) och ja, massa sånt som aldrig tar slut.

Kan ni skita i måsten och förbise röran hemma och bara lägga er och vila om ni är trötta? Jag kan verkligen inte det. MÅSTE plocka och fixa innan jag kan vila/slappa. Får ett psykbryt annars och det kryper i hela kroppen...


Mysig promenad i lördags när bästa vännerna var här.

4 kommentarer:

Jöns Marie sa...

Jag är precis likadan! Kan inte koppla av när det är stökigt, mår nästan dåligt då!

Marie sa...

Jag hade kanske fixat med en sak typ och sedan lagt mig. Lätt å sitta här å skriva men ibland måste man lyssna på kroppen! Jag hade aldrig låtit gräset eller rabatten gått före i alla fall men det beror nog snarare på intressebristen på det...;-) Gäller det däremot tvätthögen måste jag fixa undan det innan jag kan lägga mig...
Men hur som så hoppas jag att du lyssnade på kroppen och la dig en stund! Gör det!!!

Jenny Shima sa...

Ibland låter jag saker ligga framme men oftast plockar jag undan.

Amanda, Ida, Erik, Noa & Nina och Magnus sa...

Det var vi inte alls...Vad du hittar på..hahaha