tisdag, juni 12, 2012

Teknikskit

Jag hämtade ju min nya telefon idag. Det gick smidigt faktiskt förutom en jävla snobb som trängde sig inne på Telenor. Sen skulle jag installera allt på telefonen. Och jag gjorde såklart fel. Fick ringa Mikael och då gick det. Men sen hakade alla appar upp sig och inget hände på flera timmar. SUCK! Ringde Mikael, fick börja om. Ska nu återställa telefonen och det frikkin' GÅR INTE!! Alltså jag blir tokig, varför ska det ALLTID krågla?? Och jag blir så handikappad för jag fattar verkligen nada och så ringer jag stackars Mikael som är snäll och tålmodig och hjälper mig fast han säkert egentligen vill skrika:
- Men fan i helvete hur trög kan man vaaaaa?!?!?! och slänga på luren.

Varför kan det inte funka smidigt en endaste jävla gång??? Varför går det inte att återställa skiten???

6 kommentarer:

Emma sa...

Återställer du på telefonen eller i datorn?

Linnéa sa...

i datorn..?

Emma sa...

Prova göra det på telefonen istället då. Kan funka.

Linnéa sa...

Jag tror jag fått det att funka nu.........

Mikael sa...

Det är kul att du ringt om samma problem med typ 3 olika telefoner och vid säkert 10 tillfällen. Och mitt enda råd som jag upprepar är bara Gör en återställning igen så blir det bra ska du se. haha

Anonym sa...

Ring mej så hjälper jag dej.Kram från Moster.