måndag, juni 18, 2012

Aaaahhhhhhh.....

Jag har haft världens mysdag hemma hos Bena och Eve och alla barnen men i bilen hem blev jag så trött så trött. Och när vi kom hem så blev både Nemo och Leon på uselt humör och det har varit massa skrik och gnäll. Och huset stinker ormskit och jag är så jävla svullen och känner mig som ett stort fettberg. Hatar den känslan! Jag är så trött på att allt kommer bort och att ingen bryr sig om att hitta grejer eller försöka hålla reda på dem. Suck. Jag är verkligen på skithumör känner jag. Hade myskväll med Nemo på hans rum iallafall. Vi tog upp den bärbara dvd'n och låg och kramades i hans säng och tittade på Fåret Shaun. Leon somnade tidigt ikväll då hans rutiner blivit ruckade på för mycket i tre dagar och det funkar inte. Får han inte sova som han ska bara skriker och gråter han hela kvällen. Nej usch nu ska jag sluta gnälla och sura, här iallafall.



2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Men de är gott att få gnälla av sig lite! Hoppas du får sova gott!!
Kraaaam K

Ninni sa...

Jag vet precis vad du går igenom!! Vi är också upp och ner, ovanpå allt har nog Cedric fått vattkoppor. Jag orkar inte mer nu!!!!