söndag, juni 24, 2012

Dop & Regn

Regnet öser ner och har gjort hela dagen. Det verkar som att det ska fortsätta regna imorgon också och även om jag tycker det är mysigt med smattrande regn på taket så kan det gärna få bli sommar snart.

Vi har varit på dop i Skåne-Tranås idag och sen på middag i Ystad. Det var Kalles kusinbarn som döptes till Saga Linnea och vi gav henne ett födelsedagståg och en jättesöt klänning med tillhörande volangtrosor och en fin kofta. Och jag fick en present av Ulla, Kalles farbrors fru. En löparkjol! Jag blev så glad eftersom jag har kollat efter en kjol eller klänning och den jag fick verkar jättebra. Svart i funktionsmaterial med hotpants under. Helt perfekt! Jag ska inviga dem imorgon tänkte jag.





Vi blir nog kvar resten av veckan här men imorgon ska jag åka hem en sväng och gå på ett möte som jag hoppas kan ge lite hopp inför hösten så ni får gärna hålla tummarna!

2 kommentarer:

Marie sa...

Japp håller mina tummar och så vill vi juh ha bild med kjolen på imorrn! :-)

äppelblomman sa...

Underbara bilder!!!
Håller alla mina tummar!
Kram K