fredag, juni 15, 2012

Imorgon gäller det!!

Imorgon är det dags för Malmömilen! Herregud, jag trodde väl aldrig jag skulle kunna springa en mil, än mindre genomföra en tävling med den sträckan. Det verkar som det kommer regna större delen av dagen men ändå vara soligt och varmt och sist jag kollade såg det ut som det skulle vara uppehåll vid tretiden och framåt och loppet börjat tre.

Mitt mål är att ta mig runt utan att stanna och såklart helst på personbästa. 1.05 har jag sprungit på som snabbast och då med en del backar så det vore ju inte omöjligt att kunna göra det lite snabbare. Fast det beror på hur starten blir, är det mycket folk kan det ju ta en stund att ta sig fram.

Så ikväll laddar jag med vatten och jag hoppas på en lugn natt så jag får sova ordentligt. Jag ser jättemycket fram emot loppet imorgon, det kommer bli så roligt!


Håll utkik efter mig, nummer 1302! Ni kan väl säga till vart efter banan ni kommer stå och hejja så jag kan titta efter er?

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Wiii fy faaaan va grym du är Linnea!!! Du kommer att slå ditt person bästa det är jag helt säker på!
Kraaam o lycka till

Anna sa...

Heja heja!