fredag, juni 01, 2012

Fredagsbesök

När jag hämtade Nemo idag fick jag det glädjande beskedet att han ätit tre portioner lasagne till lunch och just nu äter han sin andra skål med fil och flingor till mellis. Vi kommer fortsätta att inte ge annan mat till middag än det som bjuds men alltid erbjuda något litet innan läggdags. Det kändes inte alls bra imorse.

Vi är väldigt glada här hemma för om en stund kommer Maggi och Alba hit och ikväll kommer Marika och sen även Ola. Jag har gjort en smörgåstårta och en glasstårta som vi ska festa på och jag ser fram emot ett par glas vin.


Det är när jag tar sånna här bilder på mig själv som jag inser att jag inte är 20 längre...

2 kommentarer:

äppelblomman sa...

Härligt att höra att han ätit!
Vad då? Du är ju skitsnygg! Vi är i den snyggaste åldern ny de vet du väl?!;)
Ha en mysig kväll!
Kraaam K

Ninni sa...

Jag tycker att du ser ut som 20 something!! Fast lite mer mainstream än förr :)