fredag, juni 08, 2012

Skit...

Efter en promenad till förskolan och en Treo kände jag mig mycket bättre och jag drog igång lite tvätt och storkok till Leon. Jag hade fått ett mess av Mikael om att jag kunde komma dit med barnen men jag kände mig så bra att det inte behövdes och att jag skulle åka till Lund sen. Men tji fick jag, jag blev sämre igen och har legat på en madrass på golvet så Leon har kunnat klättra på mig. Efter en till Treo mår jag lite bättre och ska åka och köpa Alvedon, Ipren och glass.

Imorgon ska jag festa och sova borta för första gången sen innan Nemo föddes och har sett fram emot det länge och galet mycket. Så jävla orättvist att bli sjuk nu. Men att stanna hemma finns inte så jag ska kurera mig och lägga mig tidigt ikväll och bestämma mig för att imorgon är jag frisk!



1 kommentar:

Emma sa...

Döda bakterierna med glass i stora lass. Klart du ska iväg imorgon!!