onsdag, juni 27, 2012

Långpromenad

Emma messade mig i förmiddags och undrade om hon och Rocky kunde komma ut en sväng och så kunde vi ta en promenad. Absolut, promenad och sällskap är ju aldrig fel så jag lastade barnen i dubbelvagnen och hoppade i träskorna. Kanske inte det bästa valet av skor för promenaden blev aningens längre än vi tänkt, nämligen 15.77 kilometer. Det var en fin runda genom skjutfält, fårhagar och vacker skog.


Nu börjar en liten liten tanke gro i mitt huvud. Tänk om jag skulle försöka mig på att springa den rundan... Frågan är om jag skulle hitta. Emma får hänga med och guida tror jag..

1 kommentar:

Emma sa...

Ja alltså du kan ju bara fetglömma att jag springer den rundan med dig ;) Jag är helt död och kan knappt röra på mig, så samma runda nästa vecka? När skoskavet lagt sig :) Ajajaj, min stackars gamla höft...