fredag, juni 29, 2012

Löparkjol

Det har varit dåligt med springning på sistone och ännu sämre ned maten. Jag var ute på en runda i tisdags som var katastrof, benen kändes blytunga och det var inte kul alls. Idag kom Kalle hit och efter att regnet öst ner hela eftermiddagen kom solen fram och det blev jättefint väder så tog jag en springtur. Jag sprang mellan stugorna, över campingen och en bit på vägen till Ravlunda skjutfält och sen in där lite mer än en halv kilometer för att sen vända och springa längs med havet hem. Jättehärlig runda som slutade på prick 5,5 kilometer. Och så invigde jag löparkjolen! Den passar perfekt och var otroligt skön att springa i. Det bästa med den är att den sitter uppe och inte korvar ner sig under magen. Det är mitt värsta för då måste jag springa och dra upp hela tiden.


Tack snälla Ulla för kjolen, den är helt perfekt!

3 kommentarer:

Ninni sa...

Tjusigt!!

Suzan sa...

SNyGG! vill också ha!

Marie sa...

Åh! Jag vill också ha en!
Måste googla... :-)

Sen är jag juh så grymt avis på ert väder att jag skulle kunna gå i bitar....!

Tack än en gång för att du delar med dig!